تولید محتوا چیست

۲ بازديد ۰ نظر

تولید محتوا چیست؟

شاید نتوان تعرفی و توضیح ساده‌ای برای تولید محتوا پیدا کرد، زیرا ممکن است از نظر افراد مختلف تعریف‌های متفاوتی برای آن وجود داشته باشد. محتوا تمام ان چیزی است که در فضای اینترنت با آن سروکار داریم. مطالبی که در وب سایت‌ها نوشته شدهف ویدیوها و تصاویری که در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود، پادکست‌هایی که گوش می‌دهید، کتاب‌های دیجیتال و همین مقاله‌ای که توسط گروه ایران هاست ( ارائه دهنده‌ی پرسرعت ترین هاست سی پنل ایران ) تهیه شده و اکنون مشغول خواندن آن هستید، محتوا هستند.

تولید محتوا به فرآیندی گفته می‌شود که یک فرد با عنوان کارشناس محتوا تولید کرده و در بستر مناسبی ارائه می‌دهد. هر فرد کارشناس محتوا ممکن است در زمینه خاصی از تولید محتوا تخصص داشته و برخی از افراد نیز در زمینه‌های کاری متفاوتی محتوا تولید می‌کنند.

تولید محتوای دیجیتال

در واقع هر چیزی که در بستر اینترنت و از طریق کانال‌های دیجیتال منتشر می‌شود، محتوای دیجیتال نامیده می‌شود. به کمک تولید محتوا، اطلاعات مفید یا بعضاً سرگرم کننده‌ای را به افراد منتقل می‌کنیم. تولید محتوا در واقع جذاب کردن این اطلاعات است، به گونه‌ای که برای فرد خواننده جذاب باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.